Tisdag

Min klocka ringde inte i morse mycket märkligt! Vaknade som tur var bara en halv timme senare, tänkte få lite gjort idag i alla fall och ändå sitter jag kvar här i morgonrock!;) Drömmer om en semestervecka i Falkenberg, riktigt mysigt stället! Jag ska nämligen ha semester v.33, har ni hört, jag ska ha semester! Det har inte hänt på flera år nu så det känns riktigt bra, sista sommaren jag tänker slita på, på det här viset. Sen ska det vara minst tre veckors semester varje sommar, så är det bara!:) Så nu kommer jag längta ihjäl mig till v.33, höjdpunkten på hela det här året!;) Nog för att det händer lite på vägen som också kan vara rätt trevligt, måste försöka ta tillvara på det också, inte bara tänka att livet börjar först framåt sensommaren!

Idag ska det pluggas, sen måste jag gå ner till förskolan och fråga om någon kan tänka sig att vara med på intervjuer, mejlade min handledare förra veckan men har inte fått något svar, så med lite tid över idag så ska jag nog hinna det! Blir nog en eftermiddags promenad innan middagen också och sen ska vi på Glada Hudiks teaterns föreställning Elvis, blir nog hur bra som helst!:)

Nu ska jag försöka sätta lite fart så jag hinner något idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0