Söndag morgon

Tittar ut, spöregn och dimmigt. Funderar på om jag verkligen har kommit på den där smarta idén att anmäla mig till Army Camp klockan tio på en söndag, yees tuff träning utomhus. Funderar en stund på om det går att avboka, men antar att det inte finns någon återvändo! Jag har trotts allt alltid undrat hur det skulle vara att vara soldat och tvingas gör massa saker som egentligen inte är helt bekväma. En del av mig har också väldigt gärna velat göra tre månaders grundutbildning i Falun bara för att se om jag verkligen skulle fixa med det. Utmaningar, ständigt dessa utmaningar! Det ska bestigas berg, utföras klassiker och dessutom bäras bildäck, krälas på marken och springa massa uppförsbackar. Jag är fullt normal i fall ni undrar;) Det har bara kommit med åldern att allting ska pressas till sitt yttersta! Det enda jag faktiskt funderar på om jag verkligen vill utsätta mig för det är halvmaratonet Tällberg, över 2mil och 80% är uppför, då lär man träna backintervaller som tusan och det är bland det västa jag vet! Så vi får se!

Nu ska jag trycka i mig lite mer frukost så jag har lite reserver att ta ifrån så här tidigt på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0