Omotivation

Jag borde ha pluggat massor, så jag kunde vara ute i solen nu. Gissa vad jag gör istället!;) Kunglig bröllop på tv, tjoho tyckte jag och Fredrik var tvungen att titta hela förmiddagen innan han åkte till jobbet. Att ett bröllop kan vara så mycket roligare än att plugga, det är konstigt va!;) Förövrigt tycker jag det är bröllop överallt just nu, på tv då vill säga, fyra dagar i veckan vid halv åtta och sen det här jätte stora! Om tre helger ska vi på bröllop också för moster och Ulf, i en klosterruin i Omberg, ett lite bröllop med oss närmast. Så vi får hoppas på fint väder och att jag lyckas hitta en klänning, blir Lager 70 imorgon, har sett en där som jag tror skulle funka, får se om den är kvar! Är sommar tema och jag äger sex stycken klänningar, alla är till större delen svarta eller grå;) Inte så sommrigt precis den jag har kollat på är i alla fall vit och svart!;) Kanske skulle kunna hinna ner dit idag om jag bara kunde ta tag i att plugga först;). Något jag inte heller har större motivation till just nu är träning på egen hand, jag är riktigt opeppad och har därför bestämt mig för att det blir en lång promenad med Fredrik till kvällen!:) Sen ska jag träna resten av helgen, löpning och cykling. 45dagar kvar till tjejvättern, jag borde verkligen träna!;) Dessutom så har jag bestämt att maj blir en träningsmånad med ett nyttigt liv till det också. 45 träningspass är målet från 1a till 31a maj! Så får det bli!

Annars så ska helgen bestå av massa mys, jag måste plugga en del så klart. Får blir plugg imorgon och sen blir det nog Heden med Elin och Jonas på kvällen, en lugn kväll har jag tänkt för på söndag väntar lunch hos Fredriks föräldrar  för att fira Lisa och Daniels födelsedagar i förskott och eftermiddagsfika hos mamma och pappa, för att fira syster som fyllt 16år! Träning på det också, så är det snart måndag!;)

Nej om man skulle ta och lämna William och Kate ett tag och försöka göra någon nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0