Fredag

Igår så öppnade jag faktiskt inte ens datorn, kan låt rätt bra jobbat;) Men jag har en Iphone så det hjälper inte, det enda som är lite små jobbigt från den är att uppdatera bloggen, det går, men är man lite lat så är man! Var i skolan igår och letade på ett lass med avhandlingar, ska läsas idag och i helgen då jag antar att jag får lite tid att läsa på eftermiddagarna då slalombackarna ändå inte är åkbara såhär års. Sedan var jag och sambon och handlade lite, en bra födelsedagspresent till pappa vart det i alla fall, lagom för min plånbok också!;) Vi firar honom lite i helgen eftersom han fyller år mitt i veckan och då är det aldrig någon som har tid inte han heller för den delen;) Sen bestod dagen som vanligt av matlagning, träning och sängen. Idag ska jag försöka plugga lite, äta lunch, ut och springa en sväng, laga middag och packa ner sakerna som ska med Sälen sen får Fredrik skjutsa mig till mamma och pappa så vi kan åka vid halv sju! Blir skönt att komma iväg lite, slippa tänka på matlagning, disk och städning. Istället får jag åka skidor, ut och springa lite, vila och bara andas fjälluft, jag behöver det just nu!

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som du kommer ha en toppenhelg!

Andas gärna lite fjälluft åt mig också ;)

Kram!

2011-04-08 @ 12:03:01
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0