För att man bara lever en gång!

Min sambo tror att jag är helt galen just för tillfället!;) Fick nyss ett sms: "hellre än typ grekland?". Men har jag bestämt mig så har jag, herren gud man lever bara en gång har men en dröm så uppfyll den då! Jag tror han ler med hela själen innerst inne!;) Dessutom har jag en plan och det gör det hela ännu roligare!:) Och vad handlar det här om då, jo mina kära vänner, en NHL match, inte i New York som man kanske hade önskat, vi har en bit kvar att spara tills dess!;) Nej så nära som vårat grannland Finland i oktober 7e för att vara exakt! En fredag, då ska vi ta oss till Finland på något vis, undra om man lättas åker båt? Ja nu var det oktober och med andra ord inget att fundera över ännu, till dess är jag rik och har jobb också! Det ni! Nej nu var det en utsvävad dröm igen kanske, men jag såg något så underbart som 6st förskollärare tjänster, 6st!!!! Bara att hoppas och drömma!:)

Nej ska ta och göra ett plugg försöka och dansa ner till ICA sen, känns som en bra helg det här!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0