Dag 29 – Mina ambitioner.

Gårdagens punkt som liknar mina drömmar tycker jag, mina ambitioner och drömmar går ofta hand i hand. Just nu är det nog att får klart allting som har med skolan att göra i juni, så jag kan plocka ut min examen då och skita i alla vad skola heter för en tag framöver! Nästa är så klart att få ett jobb, ett fast jobb allra helst, men till en början räknar jag med att få vikariera och gå på långvikariat, men jag hoppas inte det blir för många år! Tur jag inte är så gammal än så länge. Sen hoppas jag kunna resa till båda Island och New York de närmsta åren och att det inte dröjer allt för länge innan vi hittar vårt dröm hus. Sen längre fram i tiden så drömmer jag väl som de flesta om att skaffa barn och få ett extra efternamn, men här pratar vi nåååågra år framåt!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0