Dag 26 – Mina rädslor.

Jag har alltid varit lite rädd för mörker, kanske inte när jag sover och så utan om jag ska cykla eller gå hem själv så kan jag bli nojjig. För många Beck och Wallander filmer gör att man kan inbilla sig att det finns mycket läskigt i buskarna, skulle i för sig kunna finnas där på dan också men det är aldrig lika läskigt när det är ljust. Annars är jag lite lätt hypokondriker, jag kan inbilla mig att jag är sjuk och då oftast dödligt sjuk, med andra ord är jag rädd för döden. Sen är jag så klart rädd att någon ska hända alla min nära och kära. Jag gillar inte mardrömmar heller, förra veckan drömde jag flera stycken, vad drygt det är då vill man nästan inte sova mer. Jag gillar inte heller att vara under vatten och är det kallt så vill jag inte vara i vattnet alls, riktig fobi är det. Djur och insekter funkar lite bättre, fast spindlar är äckliga och getingar är jag i för sig livrädd för och då har jag aldrig blivit biten, peppar peppar!

Det finns säkert mer, men man kan juh inte vara så himla rädd jämt!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0