Dag 25 – En första.

Får ta igen helgens punkter idag, finns så mycket annat att göra på helgerna!;)

Konsert får det bli efter att ha funderat ett tag, i alla fall den första jag minns. Följde med mamma och min barndoms kompis och hans mamma på Gyllene Tider i Gropen när jag runt sju-åtta kanske? Tror mamma var lite oroad om jag skulle orka sitta där och se både förband som var Wilmer X och sen se hela Gyllene Tider konserten också!;) Men det gjorde jag och jag minns efteråt den där känslan som alltid finns där efter en bra konsert, det är bland den bästa känslan som finns! Efteråt var jag helt såld på Gyllene Tider jag kunde varenda låt och skulle ständigt leka att jag var Per Gessle och jag vet inte hur många gånger jag såg dokumentären om dem som mamma spelade in från fyran. Ett bra minne, dock är väl kanske inte Gyllene Tider drömkonserten längre!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0