6. Mål med träningen

Målet med att träna har för mig alltid varit att må bra och att ha kul, träning kan vara slitsamt men man ska alltid tycka det är kul! Jag blir så mycket piggar, sover bättre, äter bättre, orkar springa runt en hel dag bland alla barnen och jag behöver sällan oroa mig för att få ont av att lyfta barnen eller bädda 40 sängar. Och allt det får mig att må så mycket bättre.

Sen har jag på senare år försökt skaffa mig större mål också, men förkylningen har som ni läst hundra gånger förföljt mig fram till i höstas så målen har inte blivit av. Nu har jag mitt påbörjade mål tjejklassikern, i sommar hoppas jag också bestiga Kebnekaise och sen får vi se vad det dyker upp för nya mål!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0