30 April

Det går fort, nu är april slut, jag och sambon har varit VI i ett och ett halv år, ja det går fort när man har roligt helt enkelt. Typiskt tjej att håll koll på sådant kan jag tro!;) Mannen i fråga svarade nyss att det var våran 9 månaders dag, bytte sedan till 15 månaders dag, inte ett rätt där men jag älskar honom ändå;) Så länge han håller koll på årsdag är han godkänd!;)

Löparkläderna är på och jag ska snart ge mig av ut i solen men bra musik, satsar på 6km kanske lite mer, vi får se hur det känns i benen och magen!:) Sen blir det dusch och lunch och iväg till Leksand, biltvätt och systemet tror jag det blir. Sen kanske vi hinner förbi Lager 70 så jag kan kolla på den där klänningen! Sen blir det nog äppelpaj i solen och kanske hinner katterna gå ut innan vi ska gör oss redo för att cykla till Heden med Elin och Jonas, ser fram emot det, blir nog riktigt, riktigt trevligt!:) Kan i för sig inte bli annat med så bra sällskap!:)

Nej, nu ger jag mig nog ut i solen!:)


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack vännen för en riktigt rolig sista April!

2011-05-03 @ 11:01:41
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0