17. Mitt måtto

En vecka senare;) Jag har haft lite mycket för mig, uppdatering om det kommer senast imorgon!!:)

Men jag kan i alla fall bjuda på en punkt från min lista. Jag vet inte om jag har något måtto när det gäller träning, mest tycker jag man ska lyssna på sin egen kropp och sin egna behov. Vad orkar jag idag, vad behöver jag idag. Ibland kanske man behöver vila och möjligen gå promenader ett tag och in köra på till 100% och ibland kanske man bara måste köra på i 100% för att fungera. Helt enkelt lyssna på sig själv och sin egen kropp!

Sen har jag också mitt favorit citat såklart!:) Man kan inte annat än älska den mannen och den serien, i morgon ska jag dra över alla avsnitt jag ligger efter, kanske blir ett How I met your mother maraton i helgen!:)


"When I get sad, I stop being sad and be awesome insted. True story." - Barney Stinson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0