12. Favoritidrott

Favoritidrotter att utöva har jag nog nämnt tidigare känns det som, det är löpning, gymmet, längdskidåkning och rodd. Hoppas på att öka på med fler! På idrottslektionerna i skolan så gillade jag också vollybollen, orienteringen och innebandyn, detta förmodligen för att allt är på en lite mindre seriös nivå, inte för att det stoppar mig från att gå in stenhårt och köra mitt race, jag har nämnt att lagsport inte är något för mig va?!;)

Favoritidrotter att titta på är nog också här längdskidor, friidrott kan också vara rätt intressant, lika så fotboll och ishockey om det vill sig till att vara en större turnering eller att Sverige har med saken att göra. Under OS så är det mesta intressant!:) Till OS 2012 så blir det mest intressanta rodden och Lassi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0