2 september

Ny månad och igår bestämde jag mig för att det fick vara nog, här behövs en förändring. Mest för mig egen skull men också för mannen i mitt liv som står mig närmast, det är synd om honom när jag bara klagar och tycker att livet är skit. Jag hatar att vara en sån som klagar, jag vet jag är det rätt ofta. Men jag är inte ensam här i världen heller. För det mesta är jag rätt nöjd med tillvaron.

Den här veckan har det mesta varit bra hittills, med undantag för tvättmaskinen, en borttappad bilnyckel(den återfanns) och en katt högst upp i ett träd. Jag började skolan i tisdags, mycket att läsa men det ska gå det går jämt så varför skulle det inte göra det nu. Så har läst lite idag men mest pysslat med massa annat, men jag är ledig i helgen så jag har massa tid över då också, Fredrik jobbar på lördag förmiddag då kan jag plugga.

Jag har kommit igång med träningen också, fyra pass den här veckan hittills med det jag ska på nu vid åtta!:) Bra jobbat av mig! Det är kul och min kropp visar ingen sjuksymptom alls! Jippi! Äntligen verkar det ha gett sig igen och äntligen kan jag satsa på den där tjejklassikern, det ska bli kul!:) Gillar det där nyttiga livet, då mår jag som bäst!

Som sagt det är höst och då blir livet så bra det kan bli! Nu ska jag plugga lite till och fixa lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0