Tisdag

Har haft en riktigt slö förmiddag, Fredrik går eftermiddag och det betyder att vi blir väldigt bra på att ta sovmorgon när jag inte ska till skolan eller jobba. Men man behöver det ibland också!:) Så sovmorgon till halv tio blev det, sen frukost framför tvn, sen har vi hunnit med att slänga skräp och fixa lite här hemma, nu har jag suttit här och funderat ett tag medan Fredrik har spelat gitarr. Riktigt skönt att bara sitta och lyssna i sin egen värld. En bra förmiddag helt enkelt, nu är det snart dags för lunch och sen ska jag ta och läsa en hel del och börjar med lite uppgifter, tänkte ta en promenad också, sen blir det yoga ikväll och sen däcka framför tvn och Holland - Sverige!

Blir en skön dag känner jag, det behövs ibland, så man hinner andas lite också. Ska inte jobba något alls i veckan det betyder förhoppningsvis massa tid till att hinna med andra saker också! Ja en bra vecka blir det här det känner jag!:)

Nu lite lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0