Tisdag

Var uppe i tid i morse, så jag skulle känna att jag hade koll på läget innan vi skulle iväg till veterinären. Nu är det sååååååå tomt och tyst här hemma, bara tråkigt. Var inga problem att få in henne i buren och hon pep bara lite när vi åkte, försökte bita sig ut och så, men det är nog mest jag som tycker det är jobbigt! Sen fick vi byta bur där, medan en stor svart hund låg bredvid på golvet, då var hon nog lite nervös. Så nu är hon där och sover nog sött, tur jag inte är kvar jag hade nog bara velat ta med henne hem igen. Fast det är egentligen bara bra att hon är där så hon får gå ut sen, fast först ska såret läka, men sen så!:) Då blir hon nog glad! Vi ska hämta henne halv två, misstänker att hon kommer vara ganska så trött då! Så idag blir det ompyssling av henne, tur hon har så snälla ägare!:)

Själv ska jag plugga lite nu och äta en banan, sen tänker jag äta innan Fredrik kommer hem så vi kan åka och hämta hem henne sen!



Lilla bus tjejen<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Hon är ju så söt!!



Jag tyckte det var jättejobbigt både med Melkersson och Trassel när de skulle kastreras, men så skönt efteråt när man vågar ha dom ute utan att de skaffar barn till höger och vänster och risken att de springer bort under löpningstid minskar. =)



Kram!!

2010-10-19 @ 10:08:01
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vare Åsa Martinsson du va till?? Hon är den bästa veterinär i Leksandstrakten. Bara det inte var till nån som heter Marie för hon är tokig till veterinär. Hon höll på o felbehandla en av mammas hundar som hon hade en gång i tiden.

2010-10-23 @ 16:35:03
Postat av: Sandra

Jo vi går hos Åsa med henne, funkar bra tycker jag!:) Fast nu har tyvärr såret inte läkt riktigt som det skulle... Så blir nog ett besök där igen!

2010-10-24 @ 21:12:37
Postat av: Sandra

Jo vi går hos Åsa med henne, har funkat bra hittills! Tyvärr har såret inte läkt som det ska.. Så får nog bli ett besök till där!

2010-10-24 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0