Söndag

Känner mig lite nere just nu, Chanel har haft en tuff vecka med kastreringen i tisdags, sen spydde hon igår, dock bara en hårboll. Men sen har vi varit lite oroliga att såret inte läkt som det ska riktigt. Hon har fått en knöl nedanför såret som är hård och det sitter kvar skorvar på såret. Egentligen borde det ha läkt mycket mer har jag läst och en knöl ska det i alla fall inte vara under huden under såret. Läste något om bukbråck, skulle betyda ytterligare en operation.... Hoppas så att hon ska slippa det! Ska ringa veterinären imorgon bitti, hoppas vi får tid fort. Så ja blir det så antar jag att vi inte kommer iväg till helgen, kan inte lämna lilla tjejen hemma själv då känns det verkligen som. Jag har verkligen sett fram emot den här helgen, eller jag ser fortfarande fram emot den. En helg i Sundvall på hotell, med hotell frukost och allt! Hur mysigt som helst! För att fira ett år som gått hur fort som helst!!!

Men men, bara att hålla den positiva andan uppe! Nu blir det tillbaka till soffan och Beck!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tror inte du behöver vara orolig för knölen Sandra, Trassel fick precis likadant och den har lagt sej. Men kontakta veterinär ialla fall så är du på den säkra sidan. Men jag tror inte det är något fara. Hoppas ni kommer iväg till helgen!

Kram!

2010-10-25 @ 11:45:03
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0