Onsdag

Sitter här och läser sista litteraturen till rapporten, så himla tråkigt, men bara att bita ihop antar jag! Bara jag läst klart den ska jag lägga in all litteraturen och sen börja med diskussionen, måste ha något vettigt att säga på måndag när vi har muntlig examination på det hela! Som tur är ska den inte vara inne förens på fredag nästa vecka så man kan fin putsa sen! För övrigt fixade jag VG på förra uppgiften och fick svar idag på att jag är godkänd i kursen som hängt efter mig i över ett år! Så himla skönt, nu är det bara långfärdsskridskorna kvar som jag inte är klar med, lite svårt än att åka;) Sen är det mattekursen också men jag hoppas den ska gå bra, inget att oroa sig för ännu, den börjar först om en och en halv vecka och tentorna är inte förens efter jul, mindre kul jul kanske;) Så ja nu börjar man verkligen kunna se slutet ändå, nog för att jag ska läsa ett extra halvår bara för att men den terminen känns som en enkelt match för då har jag redan rätt att ta ut examen!

Förutom skola idag tänkte jag ta en dusch snart och sen bege mig mot Leksand, ska lämna ett papper om att jag vikarierat, förbi biblioteket och hämta lite böcker och sen till Hemköp som har kundkväll vilket betyder massa extrapriser:) Ska köpa en hårtoning också, kom fram till igår med hjälpa av Amanda att det blir det bästa, så syster ska få göra det ikväll, ska bli spännande!:) Så får vi se hur det blir!;)

Blir en bra och lugn och skön dag helt enkelt, kan ändå inte träna eller så eftersom jag fortfarande är förkyld! Så ska försöka jobba lite lagom imorgon så inte hela helgen blir förstörd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0