No hurry

Nu har det varit tyst ett tag igen, jag tror jag tappade lite lusten att skriva här. Men som sagt det är bara för min egen skull, min egen dagbok, min egna tankar, sen får man gärna läsa men vad man tycker om det jag skriver, det struntar jag faktiskt i!

Helgen spenderades i Norrköping hos Stine och Patrik, vi hämtade upp Lotta i Örebro också. Trevligt att komma iväg och få se lite nytt. Dock har jag fortfarande ett uppsvällt knä efter att vi bowlade på lördagen. Jag hade varit på toa och det var fruktansvärt blott på golvet där in, om någon stått och kastat vatten på hela golvet. I alla fall när jag kom ut där ifrån var det min tur att kasta, antingen halkade jag för att skorna var blöta eller så var det så att jag aningen fastnade i klotet för att jag hade fuktiga händer, eller en kombination, i alla fall så lyckades jag ta emot mig på knäna, det gjorde fruktansvärt ont. Fick kyla ner det när vi kom hem med det vi kunde hitta i frysen och sen fick jag lära mig i måndags att vi skulle ha lindat det också, bra att veta till nästa gång. Just nu ser det inte så himla stiligt ut, en blandning av grön, gult, lila och blått och sen en liten svullnad på det, men det ger sig nog här i dagarna i alla fall den lilla svullnanden! Men jag kom på en fin andra plats av oss tre tjejer i alla fall;)

Efter helgen så har det varit plugg, träning och en jobb dag på schemat! idag tänkte jag gå upp i tid och börja plugga, det gick bra, orkade inte resa mig ur sängen fören klockan var halv tio, ibland för det vara så! Idag står plugg och att springa ärenden på Leksand på schemat och träning så klart. Vardagslunk känns det som, skönt tycker jag! Jag uppskattar verkligen vardagen rätt ofta tycker jag, det är så skönt att bara få vara. Nu blir det några vardags veckor, det är skönt, enda tills sista veckan i oktober!

Nej nu ska jag och den mysiga katten som ligger i mitt knä ta tag i den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0