Måndag

Jag undrar om jag börjar bli gammal, om det är ett tecken att man börjar blir det när man på söndagar vaknar upp och det aldrig känns bra;) Igår var verkligen en mindre bra dag! Så nu väntar det lugna helger till jul, framför tvn, skönt! Eller ja vi ska till Sundsvall men det är bara jag och Fredrik, så det blir lugnt!:) Man kan inte vara på topp jämt heller!

Är hemma hela den här veckan också! Idag ska jag ta tag i pluggandet, laga mat, träna dubbel pass och ja sen får vi se vad som hinns med mer. Imorgon ska jag och Chanel till veterinären, hon ska kastreras, kommer nog gå fint men lite nervöst är det! Sen får hon vara inne medan såret läker, sen är tanken att hon ska bli ute katt, om hon nu bara kunde vara lite lugn när hon är ute! Annars så måste jag städa någon dagen den här veckan, det är tur Fredrik slutar ett så han kan hjälpa till! Och två jobbdagar ska jag hinna med också!

Nu ska jag plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0