Måndag

Känns mycket bättre idag! Har dock fått lite mer ont i halsen, det betyder inne och vila, vilket passar bra när man ska plugga! Så ingen träning nu på tre dagar, kan vara bra det ibland också, så nu hoppas jag halsen ger sig till på onsdag så jag kan träna då!:) Imorgon är min vilodag i alla fall, då blir det bara yoga och kanske en promenad om jag är piggare, tisdagar är sköna dagar och de säger att yoga stärker immunförsvaret istället för att bryta ner!:)

Fredrik ringde veterinären i morse, det trodde inte det var någon fara men tyckte vi skulle komma in i alla fall. Så jag och Chanel ska dit vid tre, ingen höjdare att åka bil tycker hon, men bättre att vara på den säkra sidan tycker jag och Fredrik, så vi känner att vi inte behöver oro oss i helgen och så! Inte lätt att veta hur saker ska se ut heller kan jag känna, man lär sig något nytt hela tiden och tur är väl det! Det är fördelen med att kunna dela med sig här också så man kan få kommentarer som piggar upp! Tack Elin!

Och på tal om Elin ska jag dit ikväll på ljusparty, känns som en helt perfekt sysselsättning för kvällen när man är lite ur form med ont i halsen, få sitta där och njuta och dofta på ljus. Ja mysigt ska det bli!:)

Nu ska jag försöka plugga lite till så jag kan skicka in ett dokument för handledning och sen ska jag ta en varm dusch innan vi beger oss till veterinären. Sen blir det hem igen och försöka plugga lite till, det är bara att kämpa på, två veckor kvar av kursen sen börjar matten. Har bestämt mig för att inte tror innan att den är dryg utan ge den en chans! Jag gillar matte ibland så vad vet man! Kommer gå fort sen känns det som, snart får man julpynta och fixa liksom;) Det kan vara bland det bästa med vintern, julen och att åka längd och slalom! Har börjat fundera på julklappar också, men det är svårt. Tänkte försöka shoppa några i Sundsvall, så man börjar få det lite klart i alla fall!:)

Nej nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt att det inte var något att oroa sig för med Chanel.

Tack Sandra för att du kom idag. Verkligen jätteroligt!!

Hoppas ni får en riktigt mysig helg i Sundsvall!!

Kramar!

2010-10-25 @ 23:01:22
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0