Dagens dilemma

Jag och Fredrik var ner och skulle köpa hårfärg här nu innan han började jobba! För honom var det inte så svårt han ska vara svart och har använt samma färg jämt, inga konstigheter. Själv så har jag var rödhårig i ett och ett halv år nu och visst trivs jag med det, men mina tankar har alltid varit att gå mer åt orange och inte sådär skrik orange utan mer som bilderna ner, vilket för övrigt är på de snyggaste kvinnorna ever!:) Jag vet dock inte om jag vågar göra det själv hemma, min syster är rätt bra på det där. Den första tanke är bleka ner det och sen gå på orange, men förmodligen blir det bättre hos en frisör men förmodligen blir jag ruinerad då;) Får ta och rådfråga mina när och kära som kan det där, Amanda brukar ha koll på slå en pling till henne sen! Fast det lutar nog mest åt Hayley, Linda är lite för blond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0