Tisdag

Har sovit så himla bra i natt, ville verkligen inte gå upp. Men vaknade med en fruktansvärd smärta i högerarmen ingen, den har bråkat nu i flera veckor men det går att leva med, men i morse trodde jag verkligen jag skulle få lov att gå upp på grund av armen. Det är jobbigt när man får lite ondare och man knappt orkar växla bilen eller kan sova. Så nu får det blir en zon-kur igen få se om det är en inflammation som kan lägga sig. Irene som jobbar med mig och som också är massör berättade att det nog kan ha och göra med att jag får framåt med axeln, lite kutryggat. Och jag har ingen bra hållning det vet jag, så kanske därför jag haft ont där sen jag var 14år till och från. Brukar inte tycka att det är så farligt så har inte varit till doktorn med det heller. Bättre att lösa det själv, har fått lite massage tips och tur man har en snäll pojkvän som kan fixa det åt en!:)

Annars idag ska jag till Mora med Angelica och hälsa på Sarah, ska bli trevligt!:) Ikväll blir det yoga, så jag längtat nu två veckor!! Vart dock ingen morgonpromenad i morse som jag också sätt fram emot, ville inte plåga armen mer och sen var jag så himla trött. Ska börja jobba halv åtta onsdag och torsdag på en förskola i Leksand, ska bli kul men kämpigt att ta sig upp;) Bortskämd student som man är!

Nu ska jag leta på katten, har försökt busa lite med henne med en liten boll av folie det är bara kul när jag är med! Nu ska hon få lite kattgodis så hon känner sig lite uppskattad!;) Bortskämd katt det där, min lilla bäbis;)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Då ska du bara veta hur bortskämda mina 5 katter är!

2010-11-02 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0