Tisdag

Jag kom av mig lite här i och med förkylningen, men nu tror jag att jag är på gång igen! Är i för sig fortfarande lite snuvig och så, men ska börja lite lugnt den här veckan. Göra allt för att inte stressa något, det är verkligen något jag jobbar med just nu, för direkt jag stressar så blir allt bara fel och så blir jag sjuk igen.

Ska ta och börja plugga snart hinna läsa en bok innan lunchen tänkte jag, sen bege mig till skolan är det tänkt men vet inte om jag orkar, det är inte obligatoriskt och det tar 2timmar och en kvart att åka och ska vara där 1½ timme känns lite ovärt när jag inte hunnit räkna något hemma än så jag inte vet vad jag behöver hjälp med. Ska hinna läs en bok till sen också och på yoga. Så kanske tjänar mer på att vara hemma! Ska fundera lite på det!

Annars händer det inte så mycket här livet, det kanske är det som kallas vardag? Tråkigt tycker jag! Igår hade jag en känns av att det verkligen skulle hända något, bara en positiv känsla hela dagen, fast jag jobbade över på jobbet! Så jag sitter fortfarande och hoppas på att det ska hända något riktigt bra, vet inte vad, men det behövs under denna lite lätt tråkiga månad!

Nej nu ska jag ta tag i allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0