Söndag

Sitter här och kämpa i mig lite mat, halsen är svullen så man måste liksom ta i när man sväljer. Jätte konstigt, har inte ont och är inte förkyld, bara lite snuvig vilket jag är typ jämt. Känns mer som om någon står och håller ett lätt strypgrepp på en. Jätte mysigt eller hur;) Tror inte de är någon allergi heller eftersom det började i lite lätt i torsdags och var jobbigare igår kväll/natt. Får se när det tänker ge sig eller om jag lär ringa ner till vårdcentralen imorgon. Kanske gör lite alvedon susen:)

Nu ska jag plugga lite och sen gå en lugn promenad med Ylva och Lunkan och försöka få in lite frisk luft så kanske halsen känns lite bättre. Sen kolla på när Fredrik och grabbarn möter Ludvika i innebandy, bra söndags sysselsättning.

Imorgon ska jag börja ladda för matte kursen, ska bli spännande att se vad den innebär, nej ska försöka plugga lite nu så jag kan ta en dusch sen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag ska ta en kik på din hals imorgon raring... :) Puss

2010-11-07 @ 21:30:54
URL: http://metrobloggen.se/mariaekberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0