Onsdag

Jag är på dåligt humör. Har haft en helt underbar dag som vikarie på en förskola här, trevlig personal, trevliga barn, det har varit hur bra som helst!:) Så borde inte vara irriterad, men nu har jag hetsat upp mig, det är tur jag ska iväg och träna då kan jag ta i som tusan! Jag är lite arg på mig själv som är snäll och bara tar på mig att göra saker åt andra. Man kan gör saker åt människor ibland, det är bara snällt. Men ibland blir det för mycket, just nu orkar jag inte fixa åt andra, jag har så mycket för mig själv. Jobb, masa plugg, träningar, mat, tvätt, jag ni vet det tar tid! Har uppgifter som ska in på fredag och jobbat två dagar nu. Sen vill man hinna med att hälsa på vänner ibland och se på tv, man måste få de också. Så just nu så känner jag att jag bara orkar fixa åt mig själv och människor som verkligen är tacksamma över det man gör!

Nej nu ska jag och träna och ta ut lite ilska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0