Måndag

Ny vecka, den blir nog bra! Förkylningen sitter nu bara som lite snuva, så ikväll ska det tränas igen:) För övrigt har jag haft en helt underbar helg, jätte mysigt och fint hotellrum, helt underbar frukost, ätit massa god mat, shoppat lite julklappar, två tröjor och lite små saker på Ikea, träffat Malena och fått spendera massa tid med Fredrik! Ja hur bra helg som helst verkligen, man kan inte ha det så mycket bättre!:)

Idag har jag avklarat en muntlig examination och sen inte gjort så mycket alls, lagat lite mat, kollat på tv, fått massage, varit ut med katten som fortfarande inte fattar att man kan springa hur som helst och nu druckit kaffe och ätit lite glass. Kanske hinner plugga lite sen vem vet! Annars står middag och träning på schemat! Imorgon ska jag och Angelica till Mora och hälsa på Sarah, nu råkar det bara vara så att jag lagt in fel nummer till Angelica i Iphonen, ringde upp en man istället och frågade hur det var, ofta man ringer upp någon som skickat ett sms fel?! Så kan det gå i alla fall;)

Nu ska jag nog lägga mig och vila en stund till i soffan så jag orkar träna sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0