Fredag

Helt fantastiskt väder idag!:) Gick upp redan halv åtta i morse fast jag är ledig, eller ja, ledig från att jobba ska plugga hela dagen och träna så klart! Fastnade här vid datorn ett tag i morse, satt och kolla igenom massa strunt som vanligt, man har sin sidor att gå igenom;) Mejlen, Facebook, Funbeat, Högskolan Dalarna, Hemnet, Blocket, Leksandsbladet, alla bloggar, osv... Smet in på HMs hemsida också har hittat jätte fina tallriksunderlägg, men måste rådfråga mannen i huset först också;) Sen vart det en 45min förmiddagspromenad, helt underbart! Imorgon hoppas jag på att få upp Fredrik i tid, vill så gärna gå en promenad på Dragsängarn men inte själv, jag har nämligen inget minne av att jag gått där under min vuxna år, så det ska jag lägga fram som önskemål;) Nu har jag beställt lite böcker, slängt in en tvätt och börjat med allt plugg, men usch så seg det går, tur att klockan bara är kvart i ett! Ska nog hinna plugga lite till innan fem då det blir lite Zumba, sen god mat och mys framför Idol, ska kolla vad Stine har för sig också, kanske vill de också kika på Idol!:)

För övrigt så längtar jag lite till julen känner jag, jag vill pynta nu;) Men jag tror man får börja lite smått redan om två veckor, är faktiskt första advent sista helgen i november!:) Helt klart mysigaste tid av vintern! Fast vintern är trevlig överlag tycker jag! Mamma och syster skulle åka slalom idag, lite avundsjuk är jag allt, fast jag längtar mer efter att åka längd tror jag! Får se om det blir en Sälen helg snart!

Nej nu ska jag plugga lite till och vänta på att min käre sambo kommer hem så vi kan äta lunch tillsammans!:)

Kommentarer
Postat av: malin

Höll på o missuppfatta med att du skrev rådfråga. Men du ska ju kunna köpa utan o behöva fråga. Smakråd kan man vara

2010-11-05 @ 19:51:40
Postat av: Sandra

Menade precis rådfråga som i smakråd, nog köper jag det jag vill för mina pengar;)

2010-11-26 @ 13:56:11
URL: http://lindestrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0