Onsdag

Hemtentan är klar, förkylningen är kvar. En mindre jobbig sak i livet i alla fall! Ska laga mat snart, sen tänkte jag kanske bege mig ut på en promenad, men jag blir så omotiverad när jag inte har sällskap, i alla fall tills jag kommer ut! Har för övrigt precis förklara Fredrik som min man på Ica, bra jobbat;) Hahaha. Jag ska förklara! På hemmaplan är han min man eller min karl och då inte min man bokstavligt talat utan mer mannen i mitt liv. Och han har på något vis mitt Ica kort i sin plånbok, kan bero på att han har handlat mest på slutet. Så hon i kassan frågar om jag inte har något Ica kort och det enklaste och mest smidiga är väl bara att säg nej, jag har inget Ica kort. Men eftersom jag är jag och alltid ska göra allt lite krångligare än var det är så ska jag försöka förklara att jag har ett men inte på mig och det här ska jag göra fort med andra ord tänker jag inte till och svara: Nej, det har min man. MIN MAN, sen när vart jag gift?! Lär dröja ett tiotal år till, precis som med barn! Det är alltså en liten stuga vi ska hyra, alltså gills det inte som ett hus. Stuga och katt räcker bra! (Bara ett litet inlägg utifrån kommentaren i förra inlägget).

Imorgon jobbar jag lite igen, sen så har jag en ledig helg. Ska hinna simma lite och träffa Maria också. Kanske hinna med en sväng förbi bygatan på fredag också och träffa Lotta och Ylva. Sen blir det dop på lördag för sötaste lilla Isabel:) Sen fyller Fredrik år på söndag, så då ska det bakas tårta, han vill ha en blå med ett Buffalo Sabres märke på, helst. Nej han fyller inte 5år utan 24år;) Men jag ska göra mitt bästa, den ska i alla fall inte vara rosa;)

Nej kanske att man skulle ta tag i matlagandet lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0