Måndag

Jag och Chanel ligger i soffan tillsammans, jag tror jag har feber och måste plugga men jag orkar verkligen inte, har snart tagit mig genom alla litteratur och hittat allt jag ska skriva om. Det får räcka för idag för jag orkar inte. Borde diska och laga mat också, men neeeej jag orkar inte. Typiskt att min andra hälft jobbar kväll! Idag har vi fått kontraktet på "vårat" lilla hus, ska bli underbart att flytta in där 1juli så Chanel får vara ute också, har börjat fundera på hur jag vill ha det med inredning och sånt. Fast det är ganska svårt när man bara varit där en gång! Men det blir toppen i alla fall! Dagarna går så fort så snart är det faktiskt juli! Nu orkar mitt huvud inte mer, måste vila...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0