Love your love the most

Jag har fruktansvärt tråkigt, det finns så mycket att göra men jag vet inte vart jag ska börja och jag orkar inte ta tag i något. Är trött efter hajken också, fast när jag tänker efter är jag nästan trött jämt och det blir inget gjort alls. Jag vill ha lust och ork att göra allt jag vill, framför allt att träna, men jag orkar inte det heller just nu, men snart är skolan över, det är bara fem dagar nu. Jag fixar det, sen är det jobbet och jag ska inte låta det ta över mitt liv jag ska hinna göra mer saker. Hitta tillbaka till mig själv igen, det behövs! Tycker lite synd om Fredrik just nu som får stå ut med mitt gnäll om allt jag inte orkar göra och hur less jag är och bara måste pyssla om mig hela tiden. Jag vill vara pigg och glad och orka göra allt jag ska göra. Det är bara att göra en att göra lista och börja stryka det kommer kännas skönt efter antar jag. Få bort allt jag ska göra och sen bara kunna fokusera på mig själv igen! Träning, ny hårfärg, tänk att bara ha tid att kunna fila naglarna och måla dem! Framför allt vill jag se pigg ut och inte trött och hängig och se ut som jag är 45, som min bror så fint sa att jag såg ut som igår, tackat och bockar för den! Så nu ska jag och katten göra en att göra lista, sen ska jag jobba lite hemifrån, utan lön, ibland är jag för snäll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0