Träning

Får inte jag träna snart kommer jag att deppa ihop tror jag bestämt, det är så mycket nu och jag bara snörvlar och snörvlar, det har krånglat sen juni med att komma igång. Det går ungefär tre veckor, max fyra sen kommer halsont, snuva eller något annat roligt och hälsar på. Som tur är har det inte påverkat kursen jag läser och det har varit så mycket att jag inte riktigt hinna tänka på att det inte går som jag vill på slutet. Men nu har jag tid över att fundera och det känns inge bra, mitt liv kretsar runt att kunna träna och det är så surt att inte kunna göra det när man vill. Hur ska man då lyckas med alla mål man har... och nej det gynnar inte kläderna i garderoben heller...

Är lite ledig nu och har lovat mig själv att inte stressa något alls, försöka göra allt för att komma tillbaka i form igen. För jag har förhoppningar om att kunna gå ut på Siljan i början av maj och det utan att få ont i halsen dagen efter! Och eftersom jag inte har fått någon hjälp av de där jäkla läkarna jag varit till så finns det inte mycket jag kan göra heller, jag är tydligen helt frisk! Men så kan det var! Ska spendera min ledighet åt att flytta allt som går utan släpvagn, hämta Chanel, vila och bara njuta! Då borde det gå vägen! Tänk att på fredag vid den här tiden bor det en liten katt här!:)

Nu ska jag snart fika med Maria, underbart blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0