Tisdag

Nu var det längesen igen. Men skolan håller på att ta livet av mig och som att det inte räcker så passar jag på att ta på mig lite jobb och flyttar gör jag också! Träning och rutiner har utgått helt, satt och skrev ihop ett arbete till tolv i söndags natt och var sedan uppe halv sex för att hinna gå igenom det innan jag skulle till skolan, idag har jag jobbat och jag är verkligen inte människa. Men nu lär det lagas mat och tas hand om tvätt och sen lär jag skriva ihop en redovisning på 15min som jag ska ha klockan halv nio imorgon bitti, jippi! Men på torsdag då ska jag ha sovmorgon till nio om det så blir det sista jag gör i mitt i liv, sen ska det fixas här i lägenheten så gott det går, dammsugas och handla kattmat och kattpellets. För på fredag då kommer hon äntligen, våran fina katt! Så blir en vända till Västerås i helgen igen, var underbart att åka dit i lördags och få hålla henne i famnen och träffa hennes mamma och alla syskonen. Men hon var absolut finast!:) Så på fredag får hon åka lite bil, men sen blir det en lugn dag, oj vad vi ska mysa på fredagkväll, vi tre!

Så nu lovar jag att det blir lite mer uppdatering, jag ska nämligen vara lite mer ledig över påsk och lär väl berätta allt som händer här hemma med våran lilla fröken! Nu blir det mat!





<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0