Ramis

Det går sådär för mig att skriva här! Men jag har allt mina skäl, speciellt just nu. Jag är som jag säkert redan nämt på vinterutbildning med klassen vilket innebär att jag spenderar ungefär åtta timmar om dagen åt att på något vis träna!! Och jag har nu gjort det sen i måndags, i söndags var vi bara ute och åkte längd 2,5km. Jag som är sjuk till och från och hit och dit. Har inte hunnit tränat igång varken men styrka eller kondition på det två veckor jag varit igång igen innan jag åkte, så jag är verkligen död på kvällarna. De andra har varit ute och druckit öl på kvällarna, det finns inte en chans till att jag skulle orka det på kvällarna. De dagar vi har åkt längd har jag somnat vid tio och nu det har två dagarna med slalom i alla fall innan tolv! Och jag kommer vara så trött när jag kommer hem på söndag. Men det är kul! Riktigt kul! Fast jag längtar hem ganska bra nu också. Efter att få krypa ner hos min andra halva och bara somna. Åh, hur underbart låter inte det! Ska bli skönt att komma hem på söndag, tillbaka till verkligeheten igen. Fast bara i fem dagar sen blir det Örebro. Fast jag är förkyld igen och går inte det över i veckan så får vi se hur det blir med allt! Sen är det snart dags att hämta Chanel också, förhoppningsvis ett till lugnt moment i mitt annars just nu jätte hetsiga liv. Det går i hundra! Men det är tur jag är ledig i sex dagar efter att vi hämtat henne så hon får sällskap! Underbart ska det bli! Nu ska jag klaga på min andra halva att han minsann får ta sig tid att ring och säga god natt till mig och sluta spela tv-spel med Mats! För nu vill jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0