My destiny

Sitter har och dricker kaffe och glufsar i mig vingummin. Ingen ordning på den här veckan heller, men så är livet ibland, bara att leva med det. Har i alla fall tränat en gång den här veckan och imorgon ska jag ut och löpträna det för räcka, det är för mycket att göra den här veckan! Har suttit här en timme nu, borde plugga lite mer. Men har varit hos barnen och behöver verkligen bara sitta ner ett tag, underbart att träffa dem igen! Hoppas jag hinner det lite oftare snart! Sen blir det Örebro imorgon, vi ska hälsa på Lotta en sväng blir mycket trevligt!:) Fast blir hem i tid på söndag, måste plugga mer! Det går i ett fram till påsk men det är bara att gilla läget!

Vad gäller 3an vi var och kollade på i måndag så bestämde vi oss för att vi inte var intresserade av den. Sen kände vi att vi inte vill ta första bästa lägenhet heller och inte stressa. Så nu ska jag börja flytta in mina grejer här istället! Och det gör mig ännu mindre motiverad till att plugga. Så ska snart åka till Leksand och tvätta lite, hämta grejer och fixa lite. Sen lär jag väl plugga lite innan det är dags att göra hamburgare till middag och sen tina upp semlorna jag har i frysen och mumsa i mig en sån;) Blir en bra dag och det blir riktigt underbart att flytta hit, vem hade kunnat tro att jag skulle gilla att flytta till Insjön;) För övrigt bara två veckor kvar tills vi ska hämta Chanel, underbart det med! Hon har växt och blivit lite större, vacker är hon. Hon har faktiskt redan fått en borste och lite leksaker! Ska inhandlas mer nästa vecka:)

Nu ska jag ta tag i dagen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0