Leva i nuet vad är det?

Jag kollar min kalender och blir matt, hur kan det finnas så mycket att göra och varför kan jag inte bara leva här i nuet just nu. Varför är jag alltid på väg? Men der går liksom inte att leva här och nu ska på massa festligheter och liknande, måste handla kläder, måste handla allt till Chanel innan hon ska hämtas också! Ja det går verkligen i ett! Ska till Örebro i helgen, helgen efter ska vi ut och äta med farmor och farfar, det är klassfest med min gamla mediaklass och kanske ska vi ner och hälsa på Chanel, helgen efter det är det påsk och hon ska hämtas, helgen efter det är faktiskt lugn! Sen ska vi fira pappa som fyller hela 50år och sen är det sista april, som jag räknar med blir lite speciell. Helgen efter det ska syster konfirmeras och helgen efter det ska Isabel döpas. Då är vi i mitten av maj, jag har en ledig helg till mitten av maj, det är helt sjukt!

För övrigt har vi varit och kollat på en trea idag, den var fin! Fast han var inte så positiv till husdjur och jag vet inte om jag vill ha Chanel som innekatt i flera år. För det som blir våran bostad blir juh det några år, så är i alla fall tanken! Men vi har inte diskuterat igenom det ännu eftersom Fredrik precis kom innan för dörren! Jag borde duscha och jag borde ha pluggat, skola imorgon igen! Upp vid sex, fy fan! Nu ska jag äta godis, för just nu orkar jag inte tänka på det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0