Fredag

Usch vad jag är trött, det går i ett som vanligt! Den här veckan har rusat förbi, har jobbat, tränat skridskor, åkt längd, varit i skolan och pluggat helt sjukt mycket. Men nu är jag äntligen godkänd i skridskoåkningen och tentan jag skrev idag får vi inte reda på resultat på förens om några veckor, så den får man släppa så länge. Hoppas i alla fall på att jag blir godkänd! Och ÄNTLIGEN är det fredag och jag har unnat mig att ta en lång dusch och ätit kakor, det är jag mer än värd och nu sitter jag har och njuter av Melissa Horns ljuva stämma! Och när jag lyssnar på henne så tänker jag på en solig eftermiddag i Borlänge, ja det är så man hoppas det blir i sommar när hon gästar P&L. Men underbart är de redan nu att solen fortfarande syns fast klockan är kvar i sex och det töade lite ut idag. Vi går åt rätt håll och jag kan inte vara annat än så där otroligt positiv. Och det kan bara blir bättre som alltid, för jag får alltid som jag vill och det blir alltid hur bra som helst och jag slutar aldrig att förvånas över det, att man kan få allt man vill!

Och det bästa just nu är så klart underbara lilla Cocco Chanel, som är våran, jag har verkligen inte fattat det ännu! Att vi v.13 ska till Västerås och hämta världens sötast lilla katt av rasen Maine Coon att hon ska bo med oss! Fast först här i Insjön tills vi får en ny lägenhet, hur svår nu det kan vara?! Får ringa och tjata snart, är trött på att ha två lägenhet och min står tom ibland hela veckor! Men det får gå så länge, Chanel kommer nog trivas med oss vart hon än bor, Fredrik oroar sig dock för att han måste ta bort några av gitarrerna och att hon kommer att klösa på soffan;)

Men nu kommer snart mannen i mitt liv, vi ska åka och handla tacos, blir gott!:) Vill ni se bilder på min nya bäbis kan ni allt kolla in här!:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj oj oj vad söt lilla Cocco Chanel är!! Fy vad mysigt!!

Hahaha Fredrik behöver nog inte oroa sig för gitarrerna!



Hoppas ni får lägenhet snart!!

Kram!

2010-03-05 @ 22:16:03
URL: http://www.anziehendsalpha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0