When you fall

Fy fan vad underbart att ha så ont i halsen att man till och från inte kan prata och svälja vill man helst inte heller göra om det inte är glass som är iskall och gör att halsen domnar bort ett tag. För övrigt äter jag helst alvedon, strepsils och bafucin. Mamma har fått mig att ta någon allergi medicin, jag betvivlar dock att det är det som är felet, det är väl en av alla min underbara förkylningar. Hur många jag haft det senaste året går inte ens att räkna på båda händerna, man behöver säkert minst sex stycken händer!

Skulle ha jobbar idag, men så vart det inte, fick slänga iväg ett sms i morse eftersom jag inte kunde prata. Men jag har inte tid att vara sjuk mer än en dag, så imorgon lär jag upp även om det inte går och ta bilen till jobbet och det om jag så lär vara hög på alvedon. Träningen är också mil bort, igen... Underbart är vad det här är, eller så är det inte det.

Men jag är inte bitter, jag menar det finns inga fel på mig så vad tusan kan jag göra?! Helt enkelt bara fortsätta kämpa mot alla förkylningar! Man får se fram emot annat helt enkelt sånt man orkar gör när man är förkyld och har feber, kolla på film och sitta här. Sen får man hoppas man är frisk lite mer över sommaren! Ja det är bara att kämpa på!

Kommentarer
Postat av: "Malin"

Lägg motionen på is ett tag tills du är helt återsälld. Inte bra o sporta om man är sjuk heller. Ta det lugnt annars kan det gå riktigt illa!

2010-06-09 @ 06:59:51
Postat av: A

god morgon! :]

2010-06-09 @ 07:12:18
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0