Torsdag

Är helt uppsvälld i bihålorna, har extra stora kinder känns det som! Vänstra sidan är värsta, hoppas verkligen det ger sig snart! Var till doktorn igår och fick en nässpray med cortison i som jag ska ta två gånger om dagen tills det ger sig. Kunde nästan hellre tagit penicillin trots att man inte får dricka då, bara för att få bort den här skiten. Två veckors förkylning, som sätter sig på örat och sen bihålorna. Det är riktigt drygt att jobba, jag känner mig seg och det gör ont i huvudet omch bihålorna när jag lutar mig framåt vilket jag göra när jag damsuger, dammar och moppar golvet. Får bli lite kortare dagar så jag inte behöver vara hemma och vara sjuk, hur skulle det då gå?!

Ikväll blir det vila, ligger till och med lite lågt med min promenader, orkar liksom inte. Måste vila så jag orkar vara med i helgen och hela nästa vecka! Viktiga saker! Mannen min är ute på egna äventyr, Volleyboll och några öl stod på schemat. Jag klagar inte även om det så klar är lite tomt, men jag slipper se på fotboll. Blir några avsnitt How I Met och godis istället!:) Sådär helg mysigt. Tänkte hinna måla naglarna och välja kläder till imorgon och också fortsätta klippa alla dessa bilder, vilken tid det tar!

Imorgon väntar nya tag på jobbet och sen middag vid fyra med mina kära vänner, blir toppen! Nu ska jag börja med något av allt jag ska göra;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0