Torsdag

Dålig uppdatering igen, jag som trodde det skulle bli bättre än jag började jobba! Men man är så trött efter jobbet och så ska det fixas massa och promenader går jag varje dag också! Helgen var lugn vi kollade mest på fotboll, var förbi Lunkan och Ylva på söndag kväll och hängde lite. Sen har vi haft Patrik och Stine har lite då och då under veckan också, igår var vi med dem Trond och Johan och åt på Skutan och kollade på lite fotboll! Riktigt trevligt!:) Får se om det blir en Skutan kväll i helgen, jag måste egentligen försöka bli frisk. Ringde till vårdcentralen idag eftersom jag på grund av förkylningen har haft lock för vänster öra så jag inte hör något, inte roligt alls! Men jag fick order om att ta en viss nässpray och sen alvedon och ipren samtidigt, så får se om det ger sig!

Annars så jobbar jag mest och det bröllopsyra på jobbet just nu och inte bara för kronpinsessan, utan för alla bröllop vi har i sommar och för att M och S på jobbet har förlovat sig i dagarna. De är så söta!:) Det smittar så alla andra också blir glada! Just nu är det verkligen toppen att jobba alla är glad och jag tycker verkligen om mina arbetskollegor som kan ge så mycket glädje!:)

Och tänker jag efter är livet i det stora hela helt underbart! Jag trivs även om jag inte når alla mål jag vill nå, vad gör det när man trivs med sitt jobb, har så underbara vänner och familj. Och när man har en helt fantastisk pojkvän och katt, min lilla fina familj. Bättre kan man inte ha det! Och snart flyttar vi också till vårat lilla lilla hus, där vi ska bo några år i alla fall. Tills vi blivit lite rika och har råd att skaffa oss ett eget hus!

Nu ska jag stänga ner den här datorn och invänta att älsklingen kommer hem med något gott att äta, han skulle överraska mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0