Tisdag

Jag skulle gilla livet som hemmafru tror jag;) Idag har vi först hjälpts åt att städa lägenheten lite lätt, ingen idé att göra något mer eftersom det snart är flyttdags. Fredrik har också hunnit slänga glas och köpt flyttkartonger innan han åkte till jobbet. De fem flyttkartongerna har jag redan fyllt, mest med kläder, men det ska också flyttas;) Hunnit diska två gånger har jag sen gjort, men också passat på att sitta på balkongen och läsa tidning i solen, lite ny färg! Nu har jag ägnat den senaste timmen åt att göra mat, Grekiskabiffar med klyftpotatis och fetakräm och en sallad till det. Ska bli riktigt gott att hugga in, synd bara att man får äta själv. Efter maten blir det en stund till på balkongen tror jag, sen ska jag ut och promenera igen. Mitt mat och träningsschema funkar ännu efter två dagar;) Det är en bra början. Ikväll ska jag ägna mig åt att klippa bilder, har massor jag inte är klar med från mars till och med, så bilder blir det både här och på facebook hoppas jag!:)

Nu ska kolla till klyftpotatisarna, jag uppdaterar med något kort och en fantastisk cover senare!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0