På hemmaplan

Får hålla mig inne och hemma en dag till, bättre att bli helt frisk istället för att bli det halvt. Men imorgon blir det jobbet, måste fixa rummen till helgen ytterligare ett bröllop har vi! Fast har Elin med mig imorgon, allt blir mycket roligare om man är två eller åtminstone har mer folk där, vilket jag som tur har hellar sommaren. Jag trivs verkligen med alla mina kollegor och det är faktiskt riktigt lyxigt bara det!

För övrigt har det varit nyttigt att få vara hemma och inte göra mer än att diska och laga middag. Man kan sitta och fundera se en film och bara vara! Har en liten att göra lista den här veckan, det kommer göra att jag äntligen får lite ordning. Där stå faktiskt roligt och tråkigt, det står bland annat att städa lägenheten, skicka in miniundersökning och uppgiften i den språkande människan, putsa fönster, klippa klart alla bilder, säga upp elen, beställa nytt bredband och beställa nu tv-leverantör. Vi har faktiskt fixat med adressbytet redan förra veckan, det känns bra, nu är det inte långt kvar. Ser verkligen fram att flytta till något som är vårat och större! Fast innan dess ska vi och äta middag på Rältagården med farmor och farfar på lördag, sen har jag en ledig helg helgen där på och så hoppas jag få göra lite kul, sen är det midsommar, jag jobbar massor men vad gör det?! Då börjar Fredrik också sin semester, fusk är det! Fast jag får vara ledig sex dagar med honom under P&L i alla fall!:) Och efter det är det flytt som står på schemat ett tag! Annars så ska vi försöka ta oss till Kolmården, Sundsvall och Sälen, till Sälen ska vi förhoppningsvis flera vändor! Jag ska försöka till mig till Stockholm också tänkte jag, saknar min Amanda! Borde passa på att ringa henne idag!

Nej, nu lär jag återgå till maten! Ost- och skinkpaj!:) Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0