Måndag

Men tredje lediga dag i rad nu, en till kvar sen väntar fyra dagars jobb igen. Men snart är det P&L, underbart!:) Ska ta och skriva ut spelschemana ikväll, så vi kan slåss om vad vi vill se;) Sen väntar flytt efter det, ska ta och städa av lägenheten lite ikväll om jag orkar så det blir lite mindre att städa när vi väl flyttat ut. Vi måste köpa flyttkartonger här någon dag så vi får ner alla. Sen måste vi lägga en beställning från IKEA på de stora sakerna vi ska ha så vi slipper släpa med dem från Valbo. Bra blir det! Bredband och tv är beställt idag i alla fall, önskar bara jag var med ledig så jag kunde fixa mer i början när vi flyttar in, men det är jobb i åtta dagar då. Lite tråkigt är det!

Annars så har jag och Stine varit och handlat massa mat på Ica maxi i idag, säkert nästan för en hel månad! Bra jobbat av oss. Sen blir det nog en promenad här snart också, har börjat med mitt mat och träningsschemat, kan blir tufft i början men det blir nog bra. Fast ännu är det bara promenader eftersom jag är förkyld ännu. Två veckors förkylning...men men. Skönt med sol ut också så kanske man kan bli lite brun när man är ute och promenerar.

Och förutom det här så känns det inte som jag har något jätte viktigt att skriva;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0