And what you are is beautiful

Först jobbdagen för sommaren, inte för att det är så mycket skillnad. Fast jag känner att jag kan göra skillnad och äntligen få styra och ställa själv. Jag tror verkligen att det kan bli bra det här och det är skönt att känna så, det gör allt lite lättare. Känns som det äntligen kan bli lite ordning i livet också, eller ja så mycket som det går när man ska flytta igen. Snart dags att gå igenom hela förrådet och börja lägga upp saker vi vill bli av med på blocket. Har beställt nu säng av pappa idag också, en 180cm, lyx! Katten bli nog glad då hon också får plats i sängen då, eller det blir snarare så att jag och Fredrik slipper ligga på 50cm när hon har 70cm! Blir bra det där med flytt, hoppas att jag har fått ordning på allt annat. Ska lägga schemat klart för juni bara jag ätit och sen ska jag hinna med att duscha och fixa en bild till hemsidan, ska tydligen vara månadensprofil också;) Sen tänkt jag hinna med att lägga ett träningsschema och får ordning på matvanorna igen. Det gäller att komma i form till Lidingöloppet som är den 26 september och just nu är den formen vääääääldigt långt borta eftersom det senaste året, framför allt halvåret har fått mig att inte alls komma dit jag vill. Med andra ord ett SM i rodd är förmodligen helt omöjlig då jag tränat en gång i år. Nu sitter jag också med halsont och örvärk, det är underbart att vara sjuk jämt! Men jag fixar det och min kära man sa en gång när jag klagade på att jag var så otränad att man måste ha något att jobba på också. Så nu är det dags att böja kämpa arslet av sig, för det här håller inte och jag blir bara less på mig själv och på att vara förkyld jämt, nu ska jag tillbaka till min träning och få lite ordning i mitt kaos till liv. Vilket det varit de senaste månaderna, fast det är oftast rätt bra också, så klart jag har katten, mannen, familjen, vännerna och jag har också haft en väldigt bra klass den här terminen!:)

Men nu blir det alltså nya tag och dags att börja stryka saker på min att göra lista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0