Fredag

Fem dagar jobb nu, det har gått bra, men det går lite trögt. Jag tror jag ska hinna med hur mycket som helst och hinner jag bara med hälften av allt jag tänkt. För det så mycket runt omkring, beställningar och frågor som andra har och så vidare! Men jag antar att det är viktigast att det blir så bra det kan bli och att jag gör mitt bästa det gör jag! Och det känns bättre med jobbet, men just nu börjar jag bli lite trött efter fem dagar.

Egentligen borde jag äta nu också, men det är sånt kaos här det går knappt att laga mat och jag önskar att jag hade fått hjälp med kaoset här. Det blir lite mycket att både jobba och packa upp massa och flytta. Min kropp blir helt slut och mitt psyke tyvärr. Jag är små irriterad hela tiden känns det som. Just nu har jag exploderat, jag är nämligen hemma här själv packar upp, diskar, bär saker dit det ska, tvättar en tvätt och fixar allt som går att fixa. Ska skriva en lista vad vi måste handla på IKEA också. Hade varit skönt om man fått hjälp också, men tyvärr skulle någon dricka öl i Leksand och kommer inte hem förens i natt. Blir lite less när jag själv prioriterar att få ordning och struntar i både träning och bjudningar då det känns som man vill slippa bo i en röra och sen kan slappna av. Så just nu är jag less, riktigt less.

Men det är bara att försöka andas och försöka se något positivt med att man får bära saker själv och fixa. Funderar på att låta allt vara ett kaos och inte lyfta ett finger under hela helgen!

Nu ska jag försöka få i mig något...


Kommentarer
Postat av: "C"

Skulle jag ha varit i dina kläder så skulle jag nog tycka att det va skönt o få pyssla själv i lugn o ro utan en karl oavsett om jag va på dåligt humör el inte. Karlar är inte direkt för o pyssla, tro mig!

2010-07-09 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0