Tisdag

Träningsvärk! Bra tränat igår helt enkelt, nu gäller det bara att hålla i det här men som det ser ur nu så kanske jag lyckas träna lite varje dag den här veckan! Fast blir lite lugnare träning när det gäller skidor och skridskor än så länge. Annars borde jag fixa uppsatsen men är så himla trött så orkar knappt tänka, är det inte illamående så är det trötthet och vi pratar inte sådär lite trött heller. Utan mer den tröttheten att om det går fel så börjar jag nästan gråta. Underbart! Fast tröttheten kanske är lite påverkad av allt planerande, förhoppningar om att kunna få lite rutin på livet igen, det var längesen nu och det saknas. Gå upp i någorlunda tid, äta på liknande tider, träna på liknande tider, lite rutin, lite lika vardag. Men det går liksom inte riktigt för livet är så himla flängigt just nu, jag har alla grejer här med bor mest i Insjön och det gör att man måste fram och tillbaka, fram och tillbaka. Fast det är värt det för det mesta! Men idag känns det jobbigt, fast idag känns i för sig mycket jobbigt! Lite rutin stå högst upp jag hoppas lite längre skoldagar kommer med det. I för sig så kommer nog tröttheten lite av att allt alltid måste gå som jag vill direkt jag sätter upp mål, och att få lite rutin har varit ett mål och det funkar inte helt. Dessutom det här med att äta nyttigt det här inte heller funkat ännu. Tur att jag är envisheten själv och inte tänker ge mig förens jag har kommit dit jag vill. Fult fokus på det och så kanske man glömmer att man är trött och mår illa! Man får kanske ha lite överseende med att målen inte håller efter några dagar! Nix uppryckning. Nu ska jag plugga lite sen ska jag väl se om Lunkan orkar träna med mig. De har massa planer om att gå på Relaxen och sånt och jag är inte alls så pigg på det idag. Jag vill köra min träning, äta och sen sova!  Vi får se!

Kommentarer
Postat av: E

När kommer du tatuera dig?!

2010-01-18 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0