Tid

Jag är inte död och nej jag tänker inte sluta blogga heller. Men just nu är det så mycket! Det är skola hela dagarna, häst eller annan träning, matlagning, sen ska man hinna gå igenom veckan, boka på hästdagar, träningsdagar, jobb och allt annat man borde gör. Och nej det är inte lättare att bo på två ställen heller. Men har hunnit tvätta, vattna blommorna, gymmat, varit i skolan och nu planerat lite så det går rätt bra ändå. Men jag är trött och jag kommer nog vara det två veckor innan jag kommer in i det här livet igen var mer än två år sen man gick så här mycket i skolan! Då blir bloggen lidanden den är liksom inte så viktigt längre finns saker man hellre prioriterar då som att hinna krama en kvart Fredrik! Nej nu måste jag återgå till planering!

Och vad gäller min tatuering så har jag inte fått någon ny tid och inte hunnit in och fixat det heller ännu, men ska ordna ny tid i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0