Save it for the bedroom

Här sitter jag, jag borde ha pluggat. Oh yees! Men jag orkar inte jag vill inte bedöma någon annan, men jag måste ta tag i det senast imorgon och sen minst ägna helgen åt det! Fast kan man bli underkänd för att man inte är bra på att bedöma?! Låter helt sjukt, hoppas verkligen inte det! För övrigt så har jag varit hos barnen mellan halv sju och två, vi hade fem barn, ruskigt jobbigt, eller inte! Imorgon blir det mellan åtta och tre, den ska jag och Lunkan och träna! Han har äntligen hittat hem igen, fast bara i elva dagar men i alla fall, det betyder att någon vill träna med mig och jag har någon att bråka med när jag inte har min andra halva att bråka med! Det är tur livet går så fort, för det betyder att det snart är maj och han kommer hem och stökar hela sommaren! Så har varit och käkat pizza med honom och Pär också bara för att ytterligare lägga på några valkar på magen! Men nu mina damer och herrar tro det eller ej, men det var den sista pizzan på en evighet! Det här håller liksom inte, nog för att man kommer i byxorna men det är kämpig när det sitter så tajt;) Det handlar bara om att bestämma sig och att det finns pass att gå på och att det inte är så jäkla kallt, då kan man inte åka längdskidor. Men det är bara att ge sig tusan på det!

För övrigt sitter jag här och försöker komma på nya mål för 2010, jag lyckades med ett flertal 2009 och satsar på ett minst lika bra år nu! SM i rodd 2010, Lidingöloppet 2010, att inte ha en enda komplettering till sommarlovet, att få ett nytt jobb..... Sen vet jag faktiskt inte riktigt ännu. Har en plan på att åka till Thailand i två veckor och skaffa en katt! Man måste få drömma;)

Nu ska jag göra klart min årskrönika och spela lite gitarr tills min andra halva kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0