Måndag

Dålig uppdatering nu igen, kanske blir bättre i sommar;) Nej men det är mycket, massor! Men det känns verkligen bra just nu allt är toppen. Red lektion i torsdags gick bra och var hur roligt som helst, har varit upp på banan med honom idag också tillsammans med Johanna. Har nog massor att jobba på massa muskler som måste tillbaka! Men det är kul och det gå bra! Annars sen sist har det varit skolan, plugg, hockey, gitarrspelande, lite vin, hopptävling för Johannas del (jag är moraliskt stöd;)), en halv stukad fot, lite tv mys och det vanliga. Allt är toppen så det är bra. Förutom att foten var lite halv stukad i helgen men nu är det så gott som över så jag kan träna på som vanligt igen. Helgen fick bli vila! Den här veckan bjuder på en del skola, massa plugg, två dagars jobb, drömkvällen på Ejendals arena och träningar så klart.

Nu är jag hungrig och ska försöka få Fredrik att också vilja äta och sluta spela NHL, han har kunnat spela det under hela tiden jag var i stallet! Men men, maaaaaat!

Ska göra mitt bästa att uppdatera lite oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0