Tidsfördriv

Jag borde gör någon nytta nu, men jag vet inte vart jag ska börja och vet inte vd jag orkar med idag, livet tar emot lite lätt, men det är bara att kämpa på det blir en vardag till slut. Måste hem till Leksand en sväng också idag, blommorna till och med saknar mig de bara dör... Men jag börjar med att för driva livet med frågorna jag snott av Patrik. Som han nog i för sig också har snott;)

Du heter: Sandra Maria Lindeström
Smeknamn: Mitt enda är nog Sandris och det är det bara mamma som säger
Låt som du när du är ledsen sörjer till: En hög Kent låtare den ena sorgligare än den andra!
Brukar du skratta för dig själv: Dagligen om så bra ett halv tyst fnitter...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Att jag har böcker att hämta på ICA.
Var bor du: Leksand på halvtid och Insjön på halvtid
Trivs du där: Ja på båda ställena, men det är ett jäkla flängande ibland!
Äger du några Converse: Jo, två par, tredej paret ska införskaffas till våren!
Brukar du bli för full: Ibland slår det väl slint för alla?
Är du allergisk mot något: Nej inte vad jag vet i alla fall
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Har många utan ordning: Thailand, SM i rodd, Katt, Tjejklassikern, osv...
Hur svarar du i mobilen: Om man känner personen blir det; Hej, tja, tjenare. Om inte: Hej det är Sandra.
Vem ringde du senast: Fredrik igår.
Vad sa den du senast pratade med i telefon: Att han skulle handla det jag bad honom om!
Antal timmar sömn i natt: 9 timmar!!!
Sov du ensam: Nej, vilket jag nästan aldrig gör heller!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan tio och tolv, nu mest runt tio, skolan börjar tidigt!
Brukar du komma i tid: Kom alltid innan utsatt tid förut, men har blivit en tidsoptimist med åren;)
När mår du bra: När livet rullar på och det gör det för det mesta.
När blev du fotad senast: I måndags av han som har idrottskursen, han skulle lära sig våra namn.
Hur känner du dig nu: Just nu trött och aningen less, men det börjar gå över!
Vanligast färg på dina kläder: Svart, rosa, rött, vitt och grått!
Vad tycker du om fötter: Helt okej!
Vad saknar du: Just nu saknar jag lugn i kropppen.
Hade du en bra kväll igår: Nja sådär faktiskt...
Favoritdryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Ja!
Är du blyg: Nej, men det händer väl
Sysslar du med någon idrott: Just nu skidor, ridning, rodd, styrketräning och sen något aerobicpass.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut!
Har du spytt offentligt: Japp, man tar bara studenten en gång i livet, det här var dagen efter en student fest;)
Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag helt klart!
Är du bortskämd: Lite, men jag ordnar mycket själv också!
Vad gör du i morgon: Går i skolan, gymmar och på kvällen kramar jag förhoppningsvis på min andra halva och ser på På spåret.
Vad är det värsta du vet: Gråa dagar när allt blir fel!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Vill inte veta!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Hayley i Paramore är min förebild!
Vad längtar du till: Att få helg så jag kan slappna av!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har jag, några här och några en bit bort!
Vad använder du för shampoo: Fructis just nu
Vad är det finaste du fått: Det finaste jag fått är nog att slippa ta stuidelån det betyder mycket!
Hur gammal är du: 21år!
Du samlar på: Dvd boxar, det börjar ta sig!
Gröna eller röda äpplen: Röda, fast just nu inga alls!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ringer oftast ingen alls, kryper oftast bara närmare Fredrik för att få en kram!
Gillar du golf: Minigolf! :)
Vilken tid gick du upp idag: Tio, men hade kunnat sova längre!
Har du sovit i den egen säng i natt: Nej.
Har du strumpor på dig nu: Nej.
Är det okej att gråta: Ja, det behövs för att rensa ut ibland, tänkt om man bara skulle gå och bära på det.
När grät du senast: Var senast igår, jag var trött och less.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en ny bil och åka utomlands.
Bär du glasögon eller linser: Inge av det, ser bra ändå:)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men kul ibland!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Tidigast nio!
Vill du gifta dig: En dag, ja!
Vill du ha barn: Ja två stycken, men inte än på några år!
Solar du ofta: Nej, men det händer, men mest på sommaren ute
Är du bra på att laga mat: Helt okej!
Är du flygrädd: Ja, men nu var det längesen jag flög!
Hur vig är du: Sådär vig;)
Är du musikalisk: Har väl nått i kroppen som liknar lite musikaliskt, men mer än så blir det inte.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten helt klart
Tror du på ett liv efter döden: Ja, annars skulle jag inte orka leva!
Tycker du om sushi: Sådär.
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad, fast det äter jag helst jämt;)
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja!
Har du tandläkarskräck: Nej, har varit där så mycket!
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Många gånger men nu var det länge sen!
Senaste låten du hörde: Yours to hold - Skillet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0