In your atmosphere

Sitter här i min just nu lite ensam och tysta lägenhet, Fredrik är i Insjön och fixar lite de ska spela på någon 60års fest nästa helg! Men fast det är lite tyst och lite tom så sitter jag här och är fast bestämt över att livet är bra, helt fantastiskt bra, jag tror alltid att bättre än så här kan det inte bli, det roliga är att det alltid kommer ny saker som gör livet ännu bättre! Igår kom det en mamma som har hästen där Johannas Cassina står och frågade om jag var intresserad av att rida några dagar i veckan. Mitt hjärta tog ett riktigt skutt, så jag gått och saknat att sitta på en häst varje gång jag är med Johanna. Var snart ett år sen jag satt på en häst ordentligt. Men jag vet att det sitter kvar även om man kanske är lite ovan. Men ja, det kändes som en helt underbar fråga! Då kan jag följa med Johanna ut och betyder att jag även får det där pysslet till, fixa hö, mocka, pyssla och jag kommer älskad det efter att det gått så lång tid sen jag satt på en häst och pysslade med en häst på riktigt!

Beställde en ny kamera igår också eftersom min bestämde sig för att ge upp hoppet om livet, ska bli kul att få den nästa vecka! Ylva och Lunkan kom förbi här en sväng vid tolv med systemetkasse. Tyckte bestämt vi skulle med ut en sväng, jag var inte jätte pigg på det men Fredrik undrade om vi inte skulle ta en sväng till systemet så ja så fick det bli;) Blir dock en lugn kväll och jag vet inte riktigt om det blir Lucky ens känns som vi lika gärna skulle kunna sitta här eller gå på Baren faktiskt! Hemma fester är den nya grejen!

Nu ska jag plugga lite innan han hinner tillbaka då är det så svårt att plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0